مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-21بين الملل

سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی قبل از 7 اکتبر به نتانیاهو هشدار داده بود


رسانه های عبری اعلام کردند که رییس بخش پژوهش ها در شعبه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی قبل از هفت اکتبر به نخست وزیر این رژیم درباره احتمال متحد شدن دشمنان این رژیم علیه آن و استفاده از بحران داخلی رژیم برای ایجاد یک طوفان فراگیر و احتمال تشدید گسترده .

- رسانه های عبری اعلام کردند که رییس بخش پژوهش ها در شعبه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی قبل از هفت اکتبر به نخست وزیر این رژیم درباره احتمال متحد شدن دشمنان این رژیم علیه آن و استفاده از بحران داخلی رژیم برای ایجاد یک طوفان فراگیر و احتمال تشدید گسترده تنش در جبهه فلسطین هشدار داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عمیت ساعر، رییس بخش پژوهش ها در شعبه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم قبل از عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر هشدار داده بود که بحران سیاسی و اجتماعی در اراضی اشغالی که تلاش ائتلاف حاکم برای تضعیف دستگاه قضایی آن را تشدید کرده است، حزب الله و حماس را برای اتخاذ اقداماتی علیه این رژیم ترغیب می کند.

ساعر در نامه هایی برای نتانیاهو در ماه های مارس و ژوییه یعنی چند ماه قبل از عملیات طوفان الاقصی نوشته بود: ما شاهد جنجالی درباره تلاش اسراییل برای تضعیف خود هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی قبل از 7 اکتبر به نتانیاهو هشدار داده بود

سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی قبل از 7 اکتبر به نتانیاهو هشدار داده بود