مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-06سياسي

تجلیل از 6 تیم برتر رویداد ملی تولید محتوای بسیج در خرم آباد


معاون فضای مجازی سپاه ناحیه خرم آباد گفت: 53 خواهر و برادر بسیجی در قالب 15 تیم وارد مرحله رقابت پنجمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج شد که امروز از 6 تیم برتر تجلیل بعمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد فرهادپور ظهر امروز در آیین اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج که در سالن شهید آوینی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امسال برای نخستین بار با مشارکت جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، اقدام به برگزاری این رویداد در این سطح شد.

وی خاطرنشان کرد: رویداد ملی تولید محتوای بسیج در 5 موضوع محوری افول آمریکا، ظهور منجی، جهاد و شهادت، عفاف و حجاب و فرزندآوری در سه قالب انیمیشن، اپلیکیشن و بازی های تلفن همراه برگزار شد.

معاون فضای مجازی سپاه ناحیه خرم آباد با اشاره به فعالیت دبیرخانه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج در نیمه دوم مهرماه، تصریح کرد: در این بازه زمانی دبیرخانه رویداد اقدام به انتشار محتوا به جهت دعوت و ثبت نام خواهران و برادران بسیجی در سطح شهرستان خرم آباد نمود.

فرهادپور بیان داشت: 53 خواهر و برادر بسیجی در قالب 15 تیم وارد مرحله رقابت در این فضای تولید محتوا شد که امروز از 6 تیم برتر تجلیل بعمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 6 تیم برتر رویداد ملی تولید محتوای بسیج در خرم آباد

تجلیل از 6 تیم برتر رویداد ملی تولید محتوای بسیج در خرم آباد