مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-19بين الملل

جزییات رسوایی تازه ارتش اسراییل درباره 7 اکتبر


خلبانان بالگردهای ارتش اسراییل در 7 اکتبر (اولین روز علیات طوفان الاقصی) به اشتباه به سمت اسراییلی ها و افراد حاضر در فستیوال سوپرانو که به مناطق اطراف فرار کرده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روزنامه اسراییلی هاآرتص در گزارشی افشاگرانه گفته است در جریان درگیری های روز 7 اکتبر (اولین روز از عملیات طوفان الاقصی) که منجر به کشته شدن بیش از 1400 صهیونیست شد، تعدادی از این افراد توسط یگان های نظامی ارتش اسراییل کشته شده اند.

گزارش هاآرتص مشخصاً مربوط به اتفاقات فستیوال موسیقی در روستای رعیم در نزدیکی نوار غزه است که طی آن گفته شده، خلبانان بالگردهای ارتش که در این عملیات حضور داشتند، برخلاف ادعاهای گذشته، به اشتباه به سمت اسراییلی ها و افراد حاضر در این فستیوال که به مناطق اطراف فرار کرده بودند، شلیک کرده و تعداد زیادی از آنها را کشته اند.

اشتباه ارتش اسراییل در هدف قرار دادن اسراییلی ها که منجر به کشته شدن اشتباهی آنها شده، البته تنها محدود به این اتفاق نیست.

خبرگزاری تسنیم، پیش از این در گزارشی به ماجرای اتفاقات در کیبوتص بئری در نزدیکی نوار غزه و در جوار محل فستیوال موسیقی پرداخت و در آن گفته شد که باراک خیرام فرمانده نیروهای کمکی ارتش -که برای مقابله با رزمندگان فلسطینی به بئری آمده بود- از نیروی هوایی درخواست کرده تا مهدکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات رسوایی تازه ارتش اسراییل درباره 7 اکتبر

جزییات رسوایی تازه ارتش اسراییل درباره 7 اکتبر