مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-12سياسي

اجرای 450 برنامه فرهنگی طی هفته کتاب و کتابخوانی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 450 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 450 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در سطح استان خبر داد.

محسن جبارنژاد بعد از ظهر امروز یکشنبه 21 آبان ماه 1402 در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد، کتاب خوب را سرچشمه دانست و اظهار کرد: بخشی از سنت ما ایرانیان کتاب و کتابخوانی است.

وی در ادامه به جایگاه کتاب و کتابخوانی و ضرورت ترویج فرهنگ کتاب در جامعه پرداخت و اظهارکرد: مشکل اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به بینش و فرهنگ است و کتابخانه ها باید جامعه را در نقطه فرهیختگی نگه دارد و سطح فکر جامعه را ارتقا دهد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: قوم گرایی و طایفه گرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بینش و تفکر ما ربط دارد و اگر امروز همه از قوم گرایی و طایفه گرایی گلایه داریم به همین مسئله مربوط است.

جبارنژاد با اشاره به برنامه های هفته کتاب در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: این هفته از 23 تا 30 آبان ماه سال جاری برگزار می شود و 450 برنامه فرهنگی برای هفته کتاب و کتابخوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 450 برنامه فرهنگی طی هفته کتاب و کتابخوانی در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای 450 برنامه فرهنگی طی هفته کتاب و کتابخوانی در کهگیلویه و بویراحمد