مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:062023-11-04سياسي

باشت در 13 آبان علیه استکبار و صهیونیسم خروشید+تصویر و فیلم


مردم شهرستان باشت در کنار دانش آموزان و دانشجویان و مسؤولان در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کردند.

- یوم الله 13 آبان روز سرنوشت ساز انقلاب اسلامی بوده است امام جمعه شهرستان باشت در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان به خبرنگار فارس گفت: یوم الله 13 آبان از شکوه مندترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره)، با لبیک به فرمایشات امام شان سفارت آمریکا در تهران را به تصرف خود درآوردند.

حجت الاسلام امید گنجه ای افزود: با فتح لانه جاسوسی آمریکا علاوه بر افشای چهره های سازش کار داخلی و دمیده شدن روحیه بیداری، هوشیاری، وحدت و همبستگی در امت مسلمان؛ ابهت پوشالی آمریکا در جهان را شکستند و هیات حاکمه این کشور را به خفت کشاندند.

وی تاکید کرد: در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، سیزدهم آبان، نقطه عطف تاریخی و به عنوان روز سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، همواره یادآور بصیرت عمیق و شجاعت دانش آموزان، جوانان و دانشجویان انقلابی پیرو خط امام(ره) و نماد استکبارستیزی در تاریخ مبارزات به حق مردم ایران اسلامی به حساب می آید.

شعار مرگ بر آمریکا همچنان با شور و شعور فریاد زده شود جانشین سپاه باشت  در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: 13 آبان یادآور دو صفحه سفید و سیاه است؛ صفحه سفید آن مربوط به بصیرت، بیداری، شجاعت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشت در 13 آبان علیه استکبار و صهیونیسم خروشید+تصویر و فیلم

باشت در 13 آبان علیه استکبار و صهیونیسم خروشید+تصویر و فیلم