مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 23:102023-11-12ورزشي

پایان سرمربیگری رحمتی در نساجی


رحمتی که تاکید داشت می تواند اوضاع نساجی را بهبود بخشد و امیدوار بود این اتفاق را رقم می زند، ظاهرا وضعیت موجود در قائم شهر را برای ادامه همکاری مساعد ندیده و در نهایت تصمیم به خداحافظی گرفته است.

- سرمربی نساجی مازندران پس از دیدار با ذوب آهن از بازیکنان تیمش خداحافظی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، سید مهدی رحمتی در سومین تجربه سرمربیگری خود در چهاردهم خردادماه امسال هدایت نساجی مازندران را برعهده گرفت و پس از اینکه یک سال و سه ماه در آلومینیوم اراک فعالیت داشت، تصمیم گرفت به تیم شمالی که یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود، برود و چالش جدیدی را تجربه کند ولی ظاهرا کارش با این تیم خیلی زود به پایان رسیده است.

نساجی مازندران در شرایطی با رحمتی کارش را آغاز کرد و سه اردوی آماده سازی پیش فصل داشت که بخاطر جدا شدن تعداد زیادی از بازیکنان و جذب کمتر نسبت به تعداد نفراتی که از این تیم رفتند، با چالش کمبود بازیکن پس از مصدومیت ها و محرومیت ها در جریان مسابقات مواجه شد و همین مسئله در نهایت کاری کرد تا این سرمربی تصمیم به خداحافظی از شاگردانش بگیرد.

سید مهدی رحمتی در طول حضورش در نساجی مازندران در 9 مسابقه لیگ برتری 6 امتیاز و در چهار بازی لیگ قهرمانان آسیا 3 امتیاز به دست آورد که وضعیت فعلی این تیم موجب شد تا شکست امروز مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سرمربیگری رحمتی در نساجی

پایان سرمربیگری رحمتی در نساجی