مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-16اقتصادي

فعالیت 171 صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور


مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کشور از فعالیت 171 صندوق حمایت از بخش کشاورزی با هدف تأمین مالی تولیدکنندگان و متقاضیان سرمایه گذاری در راستای ارتقای تولید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حسین مهدی دوست در نشست بررسی وضعیت صندوق های حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان که در چابهار برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر به ترتیب بیشترین صندوق حمایت از بخش کشاورزی با 93 صندوق در سطح شهرستان ها و 32 صندوق استانی ، 11 صندوق ملی ،20 صندوق حمایت از زنان ،13صندوق منابع طبیعی و2 صندوق منطقه ای در کشور فعال است که با پشتیبانی مالی از فعالان این بخش بازوی اجرایی پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی بشمار می رود.

وی شیلات را یکی از بهترین ظرفیت های اقتصادی برای ایجاد اشتغال و توسعه سیستان و بلوچستان عنوان کرد و گفت: این استان به ویژه شهرستان بندری چابهار ظرفیت های فراوانی در زمینه صید آبزیان و شیلات دارد بطوری که این بندر با موقعیت راهبردی و متصل به آب های آزاد، بزرگترین بندر اقیانوسی فرصت های بی بدیل را برای سرمایه گذاران فراهم نموده است.

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری تاکید کرد: این صندوق با توجه به ظرفیت های تولید محصولات گرمسیری ،گلخانه ای و شیلاتی سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 171 صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور

فعالیت 171 صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور