مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-19اقتصادي

افزایش 40 در صدی ثبت نام در جشنواره امتنان


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تعداد ثبت نام در جشنواره امتنان سال جاری نسبت به سال گذشته بیش از 40 در صد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، طیب جعفری،مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: هم زمان با سایر استان های کشور و به منظور آگاهی و ایجاد مشارکت جامعه کار و تلاش استان برای ثبت نام در سی و پنجمین جشنواره امتنان، اطلاع رسانی به روش های مختلف در دستور کار ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های استان زنجان قرار گرفت و 706 مورد ثبت نام ثبت انجام گرفت.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته 500 مورد ثبت نام صورت گرفته بود، افزود: این عدد در سال جاری نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.

وی افزود: پرونده های ثبت نام شدگان در سی و پنجمین جشنواره امتنان برای انجام داوری به ارزیابان و داوران محترم ارجاع داده شد تا نسبت به انتخاب کارگران نمونه، گروه های کار نخبه، کارفرمایان نمونه استان و معرفی برترین ها به بخش داوری کشوری اقدام شود.

  جعفری افزود: برگزیدگان از سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات در بهمن ماه سال جاری و مصادف با دهه فجر انقلاب اسلامی مورد تجلیل استانی قرار خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 در صدی ثبت نام در جشنواره امتنان

افزایش 40 در صدی ثبت نام در جشنواره امتنان