مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-11سياسي

این بار مخالفانِ شهردار به جلسه نیامدند!


جلسه امروز شورای شهر کرمانشاه که با درخواست شهردار کرمانشاه قرار بود بصورت فوق العاده تشکیل شود، این بار با عدم حضور اعضای مخالفِ شهردار به رسمیت نرسید و تشکیل نشد.

- ایسنا/کرمانشاه جلسه امروز شورای شهر کرمانشاه که با درخواست شهردار کرمانشاه قرار بود بصورت فوق العاده تشکیل شود، این بار با عدم حضور اعضای مخالفِ شهردار به رسمیت نرسید و تشکیل نشد.

حالا بیش از دو ماه است جلسات شورای شهر کرمانشاه تشکیل نمی شود.

علت عدم تشکیل جلسات در ابتدا عدم حضور موافقانِ شهردار کرمانشاه بود، البته در این بین برخی از آنان نیز همواره در جلسات حضور داشت.

این روند ادامه داشت تا با سلب عضویت یک عضو از گروه مخالفانِ شهردار ورق بازی برگشت.

با سلب عضویت صورت گرفته، این گروه پنج نفره شد و گروه مقابل با جذب عضو علی البدل که در تیم موافقان شهردار کرمانشاه قرار گرفت، دور جدید فعالیت خود در شورا را آغاز کردند.

حالا با حضور این عضو علی البدل که معارفه آن به دلیل عدم تشکیل جلسات شورا به تاخیر افتاده، تیم اقلیت در جایگاه اکثریت قرار گرفته و آنها بی تاب تشکیل جلسات شورا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز (20 آبان) به درخواست شهردار کرمانشاه قرار بود جلسه فوق العاده شورا تشکیل شود و موافقان شهردار با عضو علی البدل جدید در جلسه شورا حاضر شدند، اما این بار اعضای تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این بار مخالفانِ شهردار به جلسه نیامدند!

این بار مخالفانِ شهردار به جلسه نیامدند!