مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-07سياسي

بررسی ابعاد حادثه کمپ ترک اعتیاد لنگرود در دستور کار مجلس


حسین حاتمی عصر امروز سه شنبه 16 آبان ماه در حاشیه بازدید از محل حادثه کمپ ترک اعتیاد لنگرود در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: انجام تحقیقات جامع برای تهیه و ارائه گزارش کامل در خصوص بررسی ابعاد موضوع، - حسین حاتمی عصر امروز سه شنبه 16 آبان ماه در حاشیه بازدید از محل حادثه کمپ ترک اعتیاد لنگرود در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: انجام تحقیقات جامع برای تهیه و ارائه گزارش کامل در خصوص بررسی ابعاد موضوع، شناسایی مقصرین احتمالی این ماجرا و چگونگی وقوع این اتفاق در دستور کار قرار مجلس شورای اسلامی دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بررسی ابعاد حادثه تلخ و ناگوار کمپ ترک اعتیاد لنگرود در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین حاتمی عصر امروز سه شنبه 16 آبان ماه در حاشیه بازدید از محل حادثه کمپ ترک اعتیاد لنگرود در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: انجام تحقیقات جامع برای تهیه و ارائه گزارش کامل در خصوص بررسی ابعاد موضوع، شناسایی مقصرین احتمالی این ماجرا و چگونگی وقوع این اتفاق در دستور کار قرار مجلس شورای اسلامی دارد.

وی با اشاره به اینکه گزارش جامعی در این خصوص تهیه و در مجلس شورای اسلامی ارائه خواهیم کرد، گفت: با جمع بندی موارد متعدد در سطح شهرستان و استان همچنین بررسی مستنداتی که تاکنون بوده و در نظر گرفتن اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ابعاد حادثه کمپ ترک اعتیاد لنگرود در دستور کار مجلس

بررسی ابعاد حادثه کمپ ترک اعتیاد لنگرود در دستور کار مجلس