مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-01اجتماعي

ثبت بارش 16 میلیمتری در بهار و کبودراهنگ


مدیرکل هواشناسی استان همدان از ادامه بارش ها طی روزهای آینده خبرداد و گفت: در 24 ساعت گذشته در بخشهایی از بهار و کبودراهنگ 16 میلیمتر بارش گزارش شده که بیشترین بارش در 24 ساعت گذشته بوده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل هواشناسی استان همدان از ادامه بارش ها طی روزهای آینده خبرداد و گفت: در 24 ساعت گذشته در بخشهایی از بهار و کبودراهنگ 16 میلیمتر بارش گزارش شده که بیشترین بارش در 24 ساعت گذشته بوده است.

حسین عابد در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در شبانه روز گذشته در اغلب نقاط استان بارشهایی از یک تا 16 میلیمتر داشتیم، اظهارکرد: در همدان 9 میلیمتر بارش گزارش شده است.

وی تصریح کرد: طی امروز و فردا به تناوب شاهد بارش هایی در نقاط مختلف استان خواهیم بود و به نظر می رسد فردا بعداز ظهرتا اوایل شب شرایط برای بارش مهیاتر باشد.

عابد افزود: برای روزهای جمعه تا یکشنبه کم وبیش ابرناکی هایی برای آسمان استان خواهد بود و شاهد بارش های پراکنده و خفیف در استان باشیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به ابرناکی و بارش در منطقه دماهای روزانه کاهش نسبی و دماهای صبحگاهی افزایش نسبی داشته که این شرایط را برای دو سه روز آینده کاماکان انتظار خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بارش 16 میلیمتری در بهار و کبودراهنگ

ثبت بارش 16 میلیمتری در بهار و کبودراهنگ