مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-09ورزشي

استاندار اصفهان: در قانونگذاری باید از نگاه تمرکزگرا فاصله بگیریم


استاندار اصفهان با بیان اینکه متأسفانه در نوشتن قوانین سررشته همه تصمیمات در تهران است اما در مطالبه از استان پیگیری می شود گفت: در همه تندبادها نیروهای انقلابی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شورای فرهنگ عمومی استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، استاندار اصفهان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و سایر اعضاء برگزار شد.

در این نشست که به صورت ویژه به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اختصاص یافت، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، گفت: ضروری است دبیر ستاد کانون های فرهنگی و مساجد استان در اصفهان حضور مستمر داشته باشد.

وی ادامه داد: هدف از انجام فعالیت های فرهنگی، جذب جوانان به مساجد است و این هدف مهم نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

آیت الله طباطبایی نژاد ضمن اشاره به اینکه در اسلام مسجد، سنگر است، اظهار کرد: کار فرهنگی برای جامعه بایستی در مساجد انجام پذیرد، بنابراین باید تلاش کنیم آحاد مردم را به مساجد جذب کنیم.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: فرهنگ خواندن نماز در مساجد از گذشته میان مردم ما رواج داشته و بایستی این فرهنگ حفظ شود و در کنار نماز امور فرهنگی، ورزشی، هنری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: در قانونگذاری باید از نگاه تمرکزگرا فاصله بگیریم

استاندار اصفهان: در قانونگذاری باید از نگاه تمرکزگرا فاصله بگیریم