مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-05سياسي

تکلیف مجلس به وزارتخانه ها و شرکت های دولتی برای واگذاری سهام خود


نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارتخانه ها، موسسات دولتی و شرکت های دولتی را موظف کردند تا تمامی سهام خود در شرکت ها اعم از شرکت های تولیدی، - نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارتخانه ها، موسسات دولتی و شرکت های دولتی را موظف کردند تا تمامی سهام خود در شرکت ها اعم از شرکت های تولیدی، خدماتی و بازرگانی را به صورت تدریجی حداکثر تا پایان سال دوم این قانون واگذار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز یکشنبه و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، بند الف ماده 5 لایحه برنامه را به تصویب رساندند.

بر اساس بند الف ماده 5 لایحه برنامه؛ به منظور مردمی سازی اقتصاد، جلب مشارکت بخش خصوصی و کاهش تصدی های دولت و نهادهای عمومی غیر دولتی نسبت به اجرای موارد زیر اقدام می گردد: الف: 1.

وزارتخانه ها، موسسات دولتی و شرکت های دولتی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری موظف هستند تمامی سهام خود در شرکت ها اعم از شرکت های تولیدی، خدماتی، بازرگانی به استثنای مواردی که در سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی منع واگذاری آنان تصریح شده است را به صورت تدریجی حداکثر تا پایان سال دوم این قانون واگذاری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف مجلس به وزارتخانه ها و شرکت های دولتی برای واگذاری سهام خود

تکلیف مجلس به وزارتخانه ها و شرکت های دولتی برای واگذاری سهام خود