مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-04اقتصادي

جمع آوری 612 میلیارد ریال کمک نقدی مردم ایران برای غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید سلیمی اظهار داشت: پویش «بشردوستی» که با هدف جمع آوری کمک های نقدی به نفع مردم مظلوم غزه از طریق اعلام شماره حساب های هلال احمر نزد بانک های مرکزی و ملی از 17 مهرماه آغاز شده، - رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: با ادامه اجرای پویش بشردوستی جمعیت هلال احمر، میزان کمک های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم فلسطین در پایان بیست وششمین روز به بیش از 612 میلیارد ریال رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید سلیمی اظهار داشت: پویش بشردوستی که با هدف جمع آوری کمک های نقدی به نفع مردم مظلوم غزه از طریق اعلام شماره حساب های هلال احمر نزد بانک های مرکزی و ملی از 17 مهرماه آغاز شده، همچنان کانون توجه و مورد اقبال و استقبال عموم هموطنان است.

وی تصریح کرد: از ابتدای فراخوان رسمی این پویش در 17 مهر تا روز جمعه 12 آبان، افزون بر 612 میلیارد ریال از سوی مردم ایران به شماره حساب های رسمی جمعیت هلال احمر نزد بانک های مرکزی و ملی واریز شده است.

سلیمی ادامه داد: همزمان با اجرای این پویش و علاوه بر بار هوایی، یک محموله دریایی کمک های بشردوستانه ایران به مردم فلسطین نیز با همکاری اجرایی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان ار مبدا بندر شهید رجایی ارسال شده است و محموله های دیگر در این بندر در حال با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 612 میلیارد ریال کمک نقدی مردم ایران برای غزه

جمع آوری 612 میلیارد ریال کمک نقدی مردم ایران برای غزه