مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 07:552023-10-25سياسي

بهمیی آماده برگزاری مراسم باشکوه سالگرد فرزندان «خوب» خود


جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم یکمین سالگرد شهیدان خوب از شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ«ع» برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی نشست هماهنگی و برنامه ریزی جهت همکاری های لازم با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمیی با هیئات مذهبی و با حضور فرمانده ثارالله مرکزی ، رییس بنیاد شهید و هیئات مذهبی برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمیی گفت: چهارم آبان ماه 1401 با حمله داعشیان کوردل به حرم مطهر شاهچراغ(ع)، 13 نفر به شهادت و بیش از 20 نفر مجروح شدند.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب، این حادثه تلخ، اما با شکوه بود، افزود: این واقعه در تاریخ به یادماندنی است، همان گونه که در دیدار با مردم قم، رهبری مطرح کردند که این واقعه همانند عاشورا باید زنده نگه داشته شود.

وی  ادامه داد: این حادثه به جهت شهدایی که در راه زیارت خانواده اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند، باشکوه بود و تاریخ این موضوع را خود ماندگار خواهد کرد.

وی با اشاره از برگزاری سالگرد شهیدان خوب خبر داد و گفت: شهیدان خوب از شهدای ملی و افتخار بزرگی برای شهرستان بهمیی هستند.

غلامی نژاد از برگزاری برنامه های لازم جهت هر چه با شکوه مراسم شهیدان خوب خبر داد و گفت: سپاه و بنیاد شهید و دیگر ادارات در آمادگی کامل جهت برگزاری هر چه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهمیی آماده برگزاری مراسم باشکوه سالگرد فرزندان «خوب» خود

بهمیی آماده برگزاری مراسم باشکوه سالگرد فرزندان «خوب» خود