مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-08سياسي

تاکید وزرای دادگستری ایران و روسیه بر توسعه مناسبات حقوقی ـ قضایی تحریم های آمریکا


وزیر دادگستری کشورمان صبح چهارشنبه 17 آبان 1402 میزبان کنستانتین چوچینکو وزیر دادگستری فدراسیون روسیه و هیات همراه بود.

- وزیر دادگستری کشورمان صبح چهارشنبه 17 آبان 1402 میزبان کنستانتین چوچینکو وزیر دادگستری فدراسیون روسیه و هیات همراه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، امین حسین رحیمی در این دیدار ضمن خیر مقدم و آرزوی سفری خوش برای وزیر دادگستری روسیه و همراهان وی، برگزاری همایش بزرگ حقوقی سنت پترزبورگ در اردیبهشت 1402 را واقعه ای تاریخی و نمونه برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا بتوان از دستاوردهای این رویداد بزرگ به نفع ملت ها استفاده کرد.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه برخی کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکا خود را قیّم جهان معرفی می کنند اظهار داشت: تحریم های یکجانبه و ظالمانه آمریکا بخصوص در تامین دارو برای برخی کشورها از جمله ایران و روسیه مشکلاتی را ایجاد کرده است.

این تحریم ها بخصوص در حوزه دارو نقض جدی حقوق بشر تلقی می شود و باید تلاش کنیم در سطح بین المللی این اقدامات و تحریم های ظالمانه را به عنوان نقض حقوق بشر معرفی و پیگیری کنیم.

رحیمی یکی دیگر از سیاست های آمریکا و هم پیمانانش را نفوذ در مجامع بین المللی عنوان کرد و گفت: مجامع بین المللی مطابق قوانین باید حامی مظلومین باشند اما امروز شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزرای دادگستری ایران و روسیه بر توسعه مناسبات حقوقی ـ قضایی تحریم های آمریکا

تاکید وزرای دادگستری ایران و روسیه بر توسعه مناسبات حقوقی ـ قضایی تحریم های آمریکا