مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:352023-10-29بين الملل

المقداد: اسراییل همان جنایات فاشیسم در جنگ جهانی دوم را مرتکب شده است


وزیر خارجه سوریه تاکید کرد، رژیم صهیونیستی تمام جنایت هایی که فاشیست ها در جنگ جهانی دوم مرتکب شده بودند را مرتکب شده است.

- وزیر خارجه سوریه تاکید کرد، رژیم صهیونیستی تمام جنایت هایی که فاشیست ها در جنگ جهانی دوم مرتکب شده بودند را مرتکب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیصل المقداد، وزیر خارجه سوریه خاطرنشان کرد، طولی نخواهد کشید کسانی که با بیانیه بالفور از رژیم صهیونیستی حمایت کردند یا در سازمان ملل برای به رسمیت شناختن آن رأی دادند، از جنایتی که در حق کشورهایشان و کل بشریت مرتکب شده اند، پشیمان می شوند.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه سانا ، المقداد تصریح کرد، طی دو هفته اخیر، رژیم اشغالگر سه هزار کودک را کشته و حدود نیمی از منازل نوار غزه را ویران کرده است و همچنین آب، دارو، برق، ارتباطات و اینترنت را قطع کرده است تا جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت که در حق ساکنان این باریکه مرتکب شده و یا خواهد شد را کتمان کند و بر آنها سرپوش بگذارد.

وزیر خارجه سوریه افزود، رژیم صهیونیستی به جای حمایت و حفاظت از منافع کشورهای استعمارگر غربی در این منطقه، به باری اخلاقی، نظامی، سیاسی، مالی، اقتصادی و انسانی بر دوش این کشورها تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المقداد: اسراییل همان جنایات فاشیسم در جنگ جهانی دوم را مرتکب شده است

المقداد: اسراییل همان جنایات فاشیسم در جنگ جهانی دوم را مرتکب شده است