مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:162023-11-07بين الملل

خبرنگار المیادین: اشغالگران اسراییلی به تهدید و آزار خبرنگاران روی آوردند


خبرنگار شبکه المیادین در قدس اشغالی اعلام کرد که گروهی از خبرنگاران و شهرک نشینان افراطی صهیونیست مدام درحال تهدید او هستند و وی را به دلیل انتشار اخباری که مخالف روایات دروغین اسراییلی هاست، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- تسنیم نوشت: میان حملات تروریستی عامدانه رژیم اشغالگر علیه خبرنگاران و اصحاب رسانه در غزه و نیز کرانه باختری و سایر مناطق فلسطین اشغالی برای جلوگیری از افشای اخبار و تصاویر جنایات این رژیم در جهان، خانم هناء محامید خبرنگار شبکه المیادین در قدس اشغالی اعلام کرد که در معرض تهدیدات بسیار جدی روزنامه نگاران و شهرک نشینان صهیونیست قرار گرفته است.

وی گفت: من در معرض یک کمپین تهدیدآمیز سازماندهی شده قرار دارم و صهیونیست ها تلاش کردند به بهانه گرفتن یک بسته پستی برای من کمین بگذارند.

تعدادی از خبرنگاران صهیونیست اتهاماتی را علیه من مطرح کردند و شماری از آنها به همراه شهرک نشینان، من را تا خودروی شخصی ام تعقیب کردند و تلاش داشتند مانع از سوار شدن من به خودرو شوند.

آنها با گرفتن فیلم از من مدعی شدند که خبرهای جعلی منتشر می کنم.

خبرنگار المیادین با اشاره به اینکه این تهدیدات در چارچوب سیاست ارعاب سیستماتیک رژیم صهیونیستی با هدف ساکت کردن فلسطینی هاست تأکید کرد: صهیونیست ها می خواهند از انتشار هر روایتی که مخال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار المیادین: اشغالگران اسراییلی به تهدید و آزار خبرنگاران روی آوردند

خبرنگار المیادین: اشغالگران اسراییلی به تهدید و آزار خبرنگاران روی آوردند