مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-10سياسي

ابلاغ ماموریت های ویژه گردشگری به ادارات سیستان وبلوچستان


سرپرست معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از ابلاغ و تصویب ماموریت های ویژه به دستگاه های اجرایی و متولی با محوریت تقویت زیرساخت های گردشگری و صنایع دستی با نظارت جدی دادستانی خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از ابلاغ و تصویب ماموریت های ویژه به دستگاه های اجرایی و متولی با محوریت تقویت زیرساخت های گردشگری و صنایع دستی با نظارت جدی دادستانی خبر داد.

ابوالفضل احمدزاده شامگاه پنجشنبه، در دومین کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه استان که با محوریت تقویت زیرساخت های گردشگری و صنایع دستی با حضور دستگاه های متولی در محل موزه منطقه ای زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه با محوریت ارتقا شاخص های گردشگری برگزار شد که دادستانی مرکز استان نیز با استفاده از دستورالعمل نظارتی و پیگیری حقوق عامه که عهده دار آن است بر مصوبات این جلسه نظارت و حسن اجرا را با قاطعیت بررسی می کند.

وی افزود: حوزه گردشگری و میراث فرهنگی، سیستان وبلوچستان زبانزد خاص و عام است اما زیرساخت های لازم برای استفاده اصولی از آنها تهیه نشده است که در این راستا به ادارات و نهادهای متولی ابلاغ شد تا در بازه زمانی مشخص نسبت به عملیاتی کردن مصوبات اقدام کنند که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ ماموریت های ویژه گردشگری به ادارات سیستان وبلوچستان

ابلاغ ماموریت های ویژه گردشگری به ادارات سیستان وبلوچستان