مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-25سياسي

سند چشم انداز توسعه محصولات مزیت دار خراسان حنوبی تهیه شود


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: سند چشم انداز توسعه محصولات مزیت دار استان باید تهیه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سلمان اسحاقی، نماینده مردم قاینات و زیرکوه در اختتامیه جشنواره زرشک خراسان جنوبی اظهارداشت: رویکردی که امسال جشنواره زرشک را متفاوت تر کرد آغاز این مراسم با ادای احترام به شهدای غزه است.

وی تصریح کرد: حمایت ایران از حماس، حمایت از مظلومیت، اسلام، دین و امنیت جهان اسلام است پس امروز همه ما در کنار مردم غزه و اسلام هستیم.

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: رژیم صهیونیست که در ذهن داشت تا بتواند منطقه حضورش را از نیل تا فرات قرار دهد امروز دور خود را دیوار می کشد و در دنیا تنها بوده و حتی آنهایی که طرفدارش بوده اند امروز به این نتیجه رسیده اند که این رژیم در حال فروپاشی است.

اسحاقی با اشاره به بررسی برنامه هفتم توسط مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه هفتم  اتفاق مبارکی است که زیرساخت های استان های محروم را می تواند متحول کند.

نماینده قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به زرشک، زعفران، عناب و محصولات استراتژیک استان نیازمند یک سری زیرساخت هایی است، بیان داشت: عده ای می خواستند برای پایین آوردن قیمت زعفران آن را به صورت عمده برای بازار جهانی خریداری کنند که با حمایت مسوولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند چشم انداز توسعه محصولات مزیت دار خراسان حنوبی تهیه شود

سند چشم انداز توسعه محصولات مزیت دار خراسان حنوبی تهیه شود