مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-08سياسي

یک محکوم به قصاص پس از 10 سال در اهواز به زندگی بازگشت


رییس کل دادگستری خوزستان از بازگشت به زندگی یک محکوم به قصاص در اهواز پس از 10 سال تلاش اعضای شورای حل اختلاف خبر داد.

- علی دهقانی گفت: پس از طی مراحل قانونی، یک محکوم به قصاص پس از 10 سال با ابراز پشیمانی از بزه خود، درخواست عفو و بخشش از سوی اولیای دم و کوشش اعضای شعب شورای حل اختلاف ویژه عشایر، صلح یاران و سران عشایر به زندگی بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی با بیان اینکه یکی از سیاست های دستگاه قضایی حل و فصل اختلافات مردم بصورت مسالمت آمیز و همچنین ایجاد آرامش و امنیت پایدار در جامعه با گسترش صلح و سازش است، اظهار کرد: این پرونده جهت رفع خصومت و ایجاد مصالحه بین طایفه های درگیر، به شورای حل اختلاف ویژه عشایر ارجاع شد.

وی افزود: اعضای این شورا با ورود به این پرونده و طی برگزاری چندین جلسه با بزرگان این طوایف و گفت وگو با اولیای دم، زمینه را برای حل و فصل موضوع را فراهم کرد.

دهقانی در ادامه گفت: خوشبختانه به مدد الهی و اقدامات جهادی اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایرو صلح یاران در نشستی که با حضور معتمدین، بزرگان و ریش سفیدان، اولیای دم به حرمت امام حسین ع از قصاص صرف نظر کردند.

رییس دادگستری خوزستان ضمن تشکر و تقدیر از اولیای دم در گذشت از حق مسلم خود و همچنین کسانی که در ایجاد این صلح و سازش نقش بسزایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک محکوم به قصاص پس از 10 سال در اهواز به زندگی بازگشت

یک محکوم به قصاص پس از 10 سال در اهواز به زندگی بازگشت