مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:162023-11-16سياسي

اقدامات رژیم صهیونیستی نقض تمام قواعد شناخته شده حقوقی است


به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق در نشست هم اندیشی دادسرای انتظامی قضات و واحد های نظارت و ارزشیابی قضات سراسر کشور در مشهد با اشاره به سابقه جنایات رژیم منفور صهیونیستی گفت: اقدامات ددمنشانه و غیرانسانی این رژیم جعلی کمکی به دوام و بقاء آن ها نمی کند و مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری این رژیم رفتنی است.

وی افزود: امروز جهان اسلام در موقعیت حساسی قرار دارد و غزه در محاصره است و زنان و کودکان و سالخوردگان بی گناه و افراد غیرنظامی؛ مظلومانه و بی رحمانه کشته می شوند.

صهیونیست و حامیان آن جبهه جنگ در عرصه افکار عمومی را باخته است معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: طبق اظهارات مسئولان و تحلیل گران غربی متجاوزان صهیونیست و حامیان آن ها جبهه جنگ را در عرصه افکار عمومی باخته اند و مظاهر این شکست را می توان در خیزش ملت ها علیه حاکمان خود در اروپا و آمریکا به نفع مردم مظلوم فلسطین مشاهده کرد.

وی ادامه داد: اقدامات این رژیم، نقض تمام قواعد شناخته شده حقوقی و مصداق 3 جنایت بزرگ یعنی نسل کشی، جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی است و قوه قضاییه براساس رسالت و صلاحیت جهانی و در چهارچوب قواعد بین المللی صلاحیت تحقیق و رسیدگی در مورد جنایات رژیم صهیونیستی را برای خود محفوظ دانسته و در حال جمع آوری اسناد و مدارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات رژیم صهیونیستی نقض تمام قواعد شناخته شده حقوقی است

اقدامات رژیم صهیونیستی نقض تمام قواعد شناخته شده حقوقی است