مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 07:402023-10-24سياسي

تشکل های دانشجویی برای انتخابات برنامه داشته باشند


وزارت علوم از فعالیت سیاسی قانونمند در دانشگاه ها حمایت می کند و به ویژه از تشکل ها انتظار داریم برای برگزاری مناظره و پرسش و پاسخ در ایام انتخابات برنامه ریزی کنند.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، محمد سلیمانی قائم مقام وزیر علوم در دومین نشست نمایندگان وزیر علوم در تشکل های اسلامی دانشگاهیان که با شعار مشارکت هدفمند و نظارت قانونمند برگزار شد، گفت: وزارت علوم از فعالیت تشکل های دارای مجوز در دانشگاه ها حمایت می کند و به ویژه در ایام انتخابات انتظار داریم تشکل ها برنامه های خود را برای افزایش شور و نشاط سیاسی در دانشگاه ها بیشتر افزایش دهند.

وی فعالیت دانشجویان در قالب تشکل های فرهنگی اجتماعی و انجمن های علمی را بسیار ضروری دانست و گفت: فعالیت های سیاسی دوران دانشجویی، دانشجویان را برای انجام وظایف مدیریتی در آینده و مقابله با چالش ها و آسیب های پیشرو آماده می کند و اینگونه برنامه ها به منزله یک مانور برای آماده سازی در مقابل مشکلات است.

قائم مقام وزیر علوم التزام به قانون و ضوابط را لازمه فعالیت سیاسی در محیط دانشگاه دانست و تأکید کرد: فعالیت سیاسی نیازمند آشنایی با مسائل عقیدتی و همچنین خطوط قرمز نیز هست و اگر این آشنایی در زمان لازم ایجاد نشود در آینده فعالان سیاسی را دچار مشکل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های دانشجویی برای انتخابات برنامه داشته باشند

تشکل های دانشجویی برای انتخابات برنامه داشته باشند