مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-21فناوري

13 سایت جدید تلفن همراه در خراسان شمالی احداث و ارتقا می یابد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی از ابلاغ احداث 8 سایت جدید و ارتقا تکنولوژی 5 سایت تلفن همراه در این استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سید علی مرتضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام ابلاغ احداث و ارتقا 13 سایت جدید تلفن همراه در استان، اظهارکرد: با نصب و راه اندازی این 13 سایت جدید تلفن همراه، 14 روستای دیگر استان از اینترنت پرسرعت سیار بهره مند خواهند شد.

وی گفت: با تخصیص سهم قابل توجهی از اعتبارات ملی و اجرای پروژه های USO در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان (خدمات عمومی اجباری) و براساس برنامه ریزی های انجام شده و ابلاغ احداث 8 سایت جدید و ارتقا تکنولوژی 5 سایت تلفن همراه، 14 روستای دیگر استان از اینترنت پرسرعت سیار بهره مند خواهند شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های ارتباطی پایدار، پرسرعت و امن در مناطق روستایی از اولویت های دولت است، افزود: این اداره کل در تلاش است با اجرای پروژه های توسعه ای uso  در استان، عمده مشکلات روستایی در حوزه ارتباطات سیار را تا پایان سال رفع کند.

پایان پیام/آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 سایت جدید تلفن همراه در خراسان شمالی احداث و ارتقا می یابد

13 سایت جدید تلفن همراه در خراسان شمالی احداث و ارتقا می یابد