مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-07اجتماعي

اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با توسعه رشته های فنی


امید داریم در راه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، همچنین هدایت تحصیلی رشته های فنی را توسعه بدهیم.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر آموزش و پرورش زبرخان گفت: امید داریم در راه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، همچنین هدایت تحصیلی رشته های فنی را توسعه بدهیم.

سید عبدالله حسینی در گفت و گو با ایسنا، از برگزاری همایش و نمایشگاه تجهیز هنرستان ها در راستای قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر خبر داد و افزود: در توزیع متوازن رشته ای بین هنرستان ها و رشته های نظری در سال تحصیلی جاری جذب دانش آموز در هنرستان ها و کاردانش ها به 58 درصد ارتقا پیدا کرده است.

وی گفت: این تجهیزات و مجموعه های آموزشی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال تهیه شده و کاملاً به روز و با کیفیت بوده و با استقرار آن ها در هنرستان ها قطعاً کیفیت آموزشی دانش آموزان زبرخان ارتقا می یابد و برای بازار کار آینده به طور حرفه ای آماده می شوند.

حسینی افزود: از جمله این مجموعه های آموزشی، دو دستگاه موتور کامل ef7 و سیستم سوخت رسانی دوگانه 405 برای رشته تعمیر موتور و برق خودرو و مجموعه های آموزشی دزدگیر اماکن، دوربین تحت شبکه ip، درب کرکره ای، درب برقی دولنگه، آیفون صوتی تصویری و ست کامل bms مجموعه آموزشی خانه هوشمند برای رشته الکتروتکنیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با توسعه رشته های فنی

اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با توسعه رشته های فنی