مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 18:002023-10-30بين الملل

دولت رژیم صهیونیستی درآمد مالیاتی مردم فلسطین را مسدود کرد


وزیر دارایی رژیم صهیونیستی درآمد مالیاتی تشکیلات خودگردان را به دلیل حمایت کردن این تشکیلات از عملیات طوفان الاقصی مقاومت مسدود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی می گوید به دلیل اینکه تشکیلات خودگردان عملیات طوفان الاقصی که توسط گروه های مقاومت فلسطین علیه شهرک های صهیونیست نشین در مرز نوار غزه را محکوم نکرده، دستور مسدود کردن درآمدهای مالیاتی فلسطینیان را داده است.

روزنامه جروزالم پست  به نقل از اسموتریچ نوشت که او امروز دوشنبه طی نامه ای به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم اطلاع داد که وزارت دارایی بودجه ای را در ماه جاری به تشکیلات خودگردان فلسطین ارائه نخواهد کرد.

رژیم صهیونیستی به نیابت از تشکیلات خودگردان فلسطین، عوارض گمرکی بر کالاهای وارداتی فلسطینی ها را جمع آوری می کند و ماهانه به طور متوسط ​​750 میلیون شکل (190 میلیون دلار) به تشکیلات خودگردان می دهد.

زمانی که رژیم صهیونیستی در سال 2019 اجرای این قانون را آغاز کرد، فلسطینی ها در اعتراض به این اقدام تا هشت ماه با دریافت تمامی این مبالغ مخالفت کردند.

اسموتریچ در نامه خود گفته که پس از حمله حماس به شهرهای همجوار غزه در شنبه سیاه تشکیلات خودگردان از این حملات اعلام برائت نکرده و مسئولین تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت رژیم صهیونیستی درآمد مالیاتی مردم فلسطین را مسدود کرد

دولت رژیم صهیونیستی درآمد مالیاتی مردم فلسطین را مسدود کرد