مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-19سياسي

زمان رسیدگی به شکایت کارگران در کرمانشاه به کمتر از یک ماه رسید


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: مدت زمان رسیدگی به شکایت کارگران از 49 روز به کمتر از یک ماه رسیده است.

- مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای اصل 44، کاریابی به بخش خصوصی انتقال داده شده است.

وی تصریح کرد: تقریبا 7 موسسه کاریابی در شهر کرمانشاه و تعدادی در دیگر شهرستان های استان فعال است، البته در برخی از شهرستان ها هم کاریابی نداریم و خود اداره کار وظیفه کاریابی را برعهده دارد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کاریابی ها متناسب با رشته تحصیلی فرصت های شغلی را معرفی می کنند که با مراجعه با کاریابی اگر فرصت شغلی باشد معرفی می شود که در نهایت بستگی به فرد جویای کار دارد که شغل پیشنهادی را بپذیرد یا نه.

وی در خصوص به کارگیری نیروهای غیربومی در برخی از بنگاه های اقتصادی، خاطرنشان کرد: بخشی از کار توسط نیروهای فنی و تخصصی انجام می شود که در صورت عدم وجود تخصص مورد نظر در استان، غیربومی به کار گرفته می شود که معمولا تعداد آن ها محدود است.

احمدی در خصوص نظارت از بنگاه های اقتصادی، تصریح کرد: نظارت در وهله اول به صورت بازرسی، بازرسان کار است که در هرجایی که قوانین کار و تأمین اجتماعی رعایت نشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان رسیدگی به شکایت کارگران در کرمانشاه به کمتر از یک ماه رسید

زمان رسیدگی به شکایت کارگران در کرمانشاه به کمتر از یک ماه رسید