مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 18:252023-11-13بين الملل

حزب الله: یک پایگاه اسراییلی را در مزارع شبعا هدف قرار داده ایم


مقاومت اسلامی لبنان تأکید کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی پایگاه ارتش اسراییلی در الرمثا واقع در مزارع اشغالی شبعا را با سلاح مناسب هدف قرار دادند که منجر به وارد آمدن تلفات قطعی در میان نظامیان صهیونیست شد.

- مقاومت اسلامی لبنان تأکید کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی پایگاه ارتش اسراییلی در الرمثا واقع در مزارع اشغالی شبعا را با سلاح مناسب هدف قرار دادند که منجر به وارد آمدن تلفات قطعی در میان نظامیان صهیونیست شد.

حزب الله لبنان روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت عصر امروز موفق شدند پایگاه ارتش اسراییل را در الرمثا واقع در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار دهند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مقاومت اسلامی لبنان تأکید کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی پایگاه ارتش اسراییل در الرمثا واقع در مزارع اشغالی شبعا را با سلاح مناسب هدف قرار دادند که منجر به وارد آمدن تلفات قطعی در میان نظامیان صهیونیست شد.

  در بیانیه حزب الله آمده است: نیروهای مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و تأیید مقاومت قهرمانانه و شرافتمندانه آنها، موقعیت نظامی الرمثا در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات مناسب هدف قرار دادند و باعث وارد آمدن تلفات قطعی در میان نظامیان صهیونیست شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: یک پایگاه اسراییلی را در مزارع شبعا هدف قرار داده ایم

حزب الله: یک پایگاه اسراییلی را در مزارع شبعا هدف قرار داده ایم