مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-10سياسي

بررسی تدوین سند پیش نویس موافقت نامه همکاری تحقیقات ‏علمی در دریای خزر


پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی به عنوان نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ‏نشست کارشناسی تدوین سند پیش نویس موافقت ­نامه همکاری تحقیقات علمی دریایی در دریای ‏خزر، - پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی به عنوان نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ‏نشست کارشناسی تدوین سند پیش نویس موافقت ­نامه همکاری تحقیقات علمی دریایی در دریای ‏خزر، شرکت کرد.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که به زبان روسی و با میزبانی کشور ‏ترکمنستان و با حضور نمایندگان پنج دولت ساحلی دریای خزر شامل جمهوری اسلامی ایران، ‏روسیه، قزاقستان، ترکمنستان و آذربایجان به صورت مجازی برگزار شد، در ‏خصوص همکاری در زمینه تحقیقات علمی دریای خزر و مذاکرات برای تکمیل و تدوین پیش نویس ‏موافقت­نامه همکاری تحقیقات علمی دریایی در دریای خزر، مذاکرات کارشناسی انجام گرفت.

‏ با حضور متخصصان پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی به عنوان نماینده وزارت علوم، ‏تحقیقات و فناوری و همچنین نمایندگان وزارت امور خارجه، بر روی تمام بندها و کلمات پیش نویس ‏تفاهم نامه، موارد و اصلاحات جدید پیشنهادی، تبادل نظر صورت گرفت.

‏ جلسات کارشناسی تدوین سند یاد شده، پیرو پیش نویس پیشنهادی کشور ترکمنستان با عنوان ‏موافقت نامه همکاری بین دولتی کشورهای ساحلی دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تدوین سند پیش نویس موافقت نامه همکاری تحقیقات ‏علمی در دریای خزر

بررسی تدوین سند پیش نویس موافقت نامه همکاری تحقیقات ‏علمی در دریای خزر