مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-20اقتصادي

کاهش آسیب های اجتماعی کارگران موجب رونق تولید می شود


معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه کار و تولید، زمینه رونق تولید و پویایی کشور را فراهم می سازد.

- معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه کار و تولید، زمینه رونق تولید و پویایی کشور را فراهم می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نود و دومین نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور محمد چکشیان معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی محمد قادری رییس سازمان بهزیستی کشور، هادی بهداد مدیرکل دفتر امور آسیب های اجتماعی و سرپرست اداره کل خدمات اجتماعی کارگران این وزارتخانه و محمدهادی عسگری مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر و در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.

چکشیان در این نشست با اشاره به اهمیت فعالیت فرهنگی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه جامعه کار و تولید، از جوانب گوناگونی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه 15 میلیون نفر بیمه شده رسمی در حوزه جامعه کار و تولید فعالیت دارند، افزود: جلوگیری از آسیب پذیری یک فرد در جامعه کار و تولید به عنوان رکن اصلی یک خانواده، نکته بااهمیت دیگری است و اهتمام بیشتری را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب های اجتماعی کارگران موجب رونق تولید می شود

کاهش آسیب های اجتماعی کارگران موجب رونق تولید می شود