مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-09سياسي

28 نشان حلال در کرمانشاه صادر شد


مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: 28 گواهینامه نشان استاندارد حلال توسط این اداره کل صادر شده که با توجه به جمعیت استان رتبه چهارم را در کشور داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهدی حسین پور مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه در همایش یکصدهمین سالگرد تأسیس سازمان ملی استاندارد، اظهار کرد: یک قرن است که استاندارد به عنوان یکی از مردمی ترین مفاهیم و یکی از فنی ترین ارکان حکمرانی از حقوق مردم در خصوص حفظ، سلامت عمومی، بهداشت، مباحث زیست محیطی و کیفیت در این سرزمین صیانت می کند.

وی ادامه داد: استاندارد امروز به عنوان یک ساختار پرتوان مطرح است، ساختاری که هم دنبال اکتشاف است و هم به دنبال بهره برداری از وضعیتیکه می توان به بهبود زندگی مردم و افزایش خوشبختی در کشور منتهی شود.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در کنار دستگاه هایی مثل گمرک استاندارد به عنوان یک اهرم توانمندساز نقش محوری در تولید ثروت و رشد بازارهای صادراتی دارد.

وی با اشاره به نظارت استاندارد بر نهضت ملی مسکن، اضافه کرد: همکاران استاندارد در قانون تغییر و توسعه نظام استاندارد به عنوان ضابط قضایی معرفی شده اند؛ دادگستری می توانند در عرصه هایی که با امنیت، آرامش و سلامت مردم سر و کار دارد به عنوان تخصصی ترین ساختار حضور پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 نشان حلال در کرمانشاه صادر شد

28 نشان حلال در کرمانشاه صادر شد