مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-20سياسي

پایش ایمنی 98 ساختمان بلند مرتبه در منطقه 13


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: با توجه به اهمیت پایش ساختمانهای بلند مرتبه در ارتباط با مسائل ایمنی، - شهردارمنطقه 13 از پایش ایمنی 98 ساختمان بلند مرتبه در سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: با توجه به اهمیت پایش ساختمانهای بلند مرتبه در ارتباط با مسائل ایمنی، گروه ارزیابی مشترک منطقه 13 از ابتدای سال 1402 اقدام به بازدید از ساختمانهای ابلاغی در محلات منطقه کرد.

او با بیان اینکه ، پایش ایمنی 98 ساختمان بلند مرتبه انجام شد ، افزود : از این تعداد، برخی از ساختمان ها، در وضعیت نا ایمن قرار دارد.

او افزود: در این بازدید ها، ضمن تکمیل چک لیست سازه و Hse ، بارگذاری این اماکن در سامانه تحلیل اطلاعات انجام شد و با توجه به ناایمن بودن تعدادی از این موارد، در برنامه ارسال به مرکز تحقیقات راه و شهرسازی استان تهران جهت پیگیری و تسریع روندابلاغ اخطاریه، الزام حقوقی و قضایی قرارگرفت.

شهردار منطقه13 اظهار داشت: نکته قابل توجه این است که در تمامی سازه ها عدم اتصال نامناسب جان پناه به اجزای سازه ای و همچنین عدم رعایت استانداردهای ملی ساختمان در خصوص جزییات اجرایی این دیواره ها که باعث ایجاد ترک در اطراف جان پناه می گردد ونیز عدم اتصال منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش ایمنی 98 ساختمان بلند مرتبه در منطقه 13

پایش ایمنی 98 ساختمان بلند مرتبه در منطقه 13