مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:002023-10-25ورزشي

14 زوج جوان در جزیره قشم راهی خانه بخت شدند


به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع)، 14 سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم جشن ازدواج آسان و اهدایی جهیزیه به زوج های جوان با حضور امام جمعه شهرستان قشم ، معاون سیاسی فرماندار، رییس کمیته امداد، رییس اداره ورزش و جوانان و رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قشم در جزیره قشم برگزار شد.

 رضا تارک، رییس کمیته امداد شهرستان قشم در حاشیه این مراسم اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع)، 14 سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

تارک افزود: جهیزیه های اهداء شده به زوج های جوان شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی است که برای تامین هر سری جهیزیه مبلغ 35 میلیون تومان هزینه شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ارزش تمام جهیزیه های اهدا شده به زوج های جوان تحت حمایت این نهاد در مجموع 490 میلیون تومان بوده که از محل اعتبارات کمیته امداد تامین و به زوج های جوان نیازمند اهدا شده است.

رییس کمیته امداد شهرستان قشم عمل به توصیه های دین مبین اسلام و سیره نبی اکرم حضرت محمد(ص) در توجه به ازدواج و کانون خانواده، تسهیل و ترویج ازدواج به هنگام، آگاهانه و آسان در بین جوانان در شرف ازدواج و زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 زوج جوان در جزیره قشم راهی خانه بخت شدند

14 زوج جوان در جزیره قشم راهی خانه بخت شدند