مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-01پزشكي

ایجاد شهر سلامت در ساری و رامسر/تجلیل از پروفسور کتابچی در روز مازندران


استاندار مازندران با اشاره به اینکه توجه به بحث گردشگری سلامت اولویت استان گفت: در راستای توسعه مازندران با وجود متخصصان برجسته مطابق با استانداردهای دنیا شهرسلامت در رامسر و ساری ایجاد می شود.

- ایجاد شهر سلامت در ساری و رامسر/تجلیل از "پروفسور کتابچی" در روز مازندران ایسنا/مازندران استاندار مازندران با اشاره به اینکه توجه به بحث گردشگری سلامت اولویت استان گفت: در راستای توسعه مازندران با وجود متخصصان برجسته مطابق با استانداردهای دنیا شهرسلامت در رامسر و ساری ایجاد می شود.

سید محمود حسینی پور امروز، 10 آبان ماه در همایش جراحان مغز واعصاب دانشگاه علوم پزشکی بابل که با حضور 250 جراح برجسته کشور برگزار شد با اشاره به اینکه وجود جنگل های هیرکانی در مازندران که در دنیا منحصر به فرد بوده و از نظر زیست محیطی مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است اظهار کرد: مازندران سالانه پذیرای 35 میلیون گردشگر داخلی است.

وی نیاز پزشکی را یکی از مهم ترین نیازهای گردشگران خارجی در مازندران برشمرد و تصریح کرد: یکی از رویکردهای مهم مازندران ایجاد گردشگری سلامت است.

حسینی پور با بیان اینکه مراجعات زیادی از بیماران کشورهای عربی و کشورهای سی آی اس به مراکز درمانی مازندران می شود افزود: دو دلیل عمده استقبال آنها اعتماد به پزشکان حاذق ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهر سلامت در ساری و رامسر/تجلیل از پروفسور کتابچی در روز مازندران

ایجاد شهر سلامت در ساری و رامسر/تجلیل از پروفسور کتابچی در روز مازندران