مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-18حوادث

آخرین اقدامات هلال احمر در سیل و ‎آب‎گرفتگی 7 استان/ یک فوتی و 2 مفقود


رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‎گرفتگی در هفت استان، از مفقود شدن دو نفر طی دو روز گذشته خبر داد.

- رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‎گرفتگی در هفت استان، از مفقود شدن دو نفر طی دو روز گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمودی با اشاره به انجام عملیات سیل و آب گرفتگی از 25 تا 27 آبان تا ساعت 8 صبح امروز، گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر، به 14 شهرستان و 16 منطقه شامل 9 شهر، 6 روستا و یک منطقه عشایری، در هفت استان کشور امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: در این مدت زمان به 761 نفر امدادرسانی شد، 120 نفر به مناطق امن منتقل شدند و 12 نفر نیز اسکان اضطراری پیدا کردند؛ متاسفانه یک نفر از هم‎وطنان در سیل شهرستان بهشهر جان خود را از دست داد و دو نفر نیز در شهرستان نور و چمستان، مفقود شدند.

محمودی با اشاره به این که 41 تیم امدادی، شامل 186 امدادگر در عملیات سیل و آب گرفتگی شرکت کردند، افزود: امدادگران به کمک دستگاه های پمپ آب و لجن‎کش، آب تجمیع شده در 23 واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رییس سازمان امداد و نجات گفت: سه دستگاه چادر، 52 تخته پتو، 43 تخته موکت، 743 کیلوگرم نایلون و 142 بسته غذایی، بین افراد متأثر از سیل و آب گرفتگی توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اقدامات هلال احمر در سیل و ‎آب‎گرفتگی 7 استان/ یک فوتی و 2 مفقود

آخرین اقدامات هلال احمر در سیل و ‎آب‎گرفتگی 7 استان/ یک فوتی و 2 مفقود