مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-06سياسي

شریعتی: افرادی در وزارت نفت مانع نجات کشور از قاچاق سنگین گاز مایع هستند


نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری خطاب به رییس جمهور، گفت: یک ماه قبل دفتر شما به وزیر نفت نامه نوشت و تاکید کرد دو مدیر ارشد نفتی 24 ساعته کنار برود اما وزیرتان استعفاء داد و چند روز در خانه نشست و این تعلل گشت ارشاد مدیران را بی خاصیت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در نشست علنی نوبت دوم امروز (دوشنبه، 15 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزء 2 بند ب ماده 46 لایحه برنامه هفتم توسعه و در خصوص تکالیف دولت برای استفاده از سوخت های جایگزین بنزین از جمله LPG، گفت: پیش از ظهر هم من مطمئن بودم که این بند رأی نمی آورد و من عامدانه صحبت های آقای اوجی را پخش کردم تا نکاتی را مطرح کنم.

دیشب آقای سالاری معاون وزیر نفت برخلاف وعده قبلی برای اجرای قانون با تعدادی از همکاران تماس گرفته و نکاتی وارونه مطرح کرده و خواستار رأی منفی شده است.

وی افزود: ایشان پیشتر به خود بنده گفته بود من موافق این موضوع هستم اما برخی از مدیران ارشد وزارت نفت مخالف این موضوع هستند و کمک مجلس را خواستند و تماس اخیر ایشان دورویی و نفاق است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در زمان آقای زنگنه این موضوع حذف شده بود و سال قبل دوستان به ما گفتند که ما می خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: افرادی در وزارت نفت مانع نجات کشور از قاچاق سنگین گاز مایع هستند

شریعتی: افرادی در وزارت نفت مانع نجات کشور از قاچاق سنگین گاز مایع هستند