مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 07:052023-10-24اقتصادي

برداشت پاچ باقلا از 7 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان از آغاز برداشت پاچ باقلای پاییزه در سطح 7100 هکتار از اراضی شالیزاری استان خبر داد و گفت: پاچ باقلا به عنوان کشت دوم پس از برداشت برنج مورد بهره برداری قرار گرفته و همچنین در اراضی پشته کشت می شود.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان از آغاز برداشت پاچ باقلای پاییزه در سطح 7100 هکتار از اراضی شالیزاری استان خبر داد و گفت: پاچ باقلا به عنوان کشت دوم پس از برداشت برنج مورد بهره برداری قرار گرفته و همچنین در اراضی پشته کشت می شود.

صالح محمدی در گفت و گو با ایسنا، از آغاز برداشت پاچ باقلای پاییزه در سطح 7100 هکتار از اراضی شالیزاری استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: انتظار می رود حدود 29 هزار تن پیله تر با ارزش اقتصادی 870 میلیارد تومان در کشت پاییزه پاچ باقلا برداشت شود.

وی افزود: استان گیلان تنها استان تولید کننده پاچ باقلا در کشور بوده و همه ساله این محصول در فصل بهار و فصل پاییز در همه شهرستان های استان کشت می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: کشاورزان گیلانی از شهریورماه اقدام به کشت پاییزه پاچ باقلا در اراضی شالیزاری و پشته کرده و برداشت محصول پاییزه از نیمه مهرماه در استان آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت پاچ باقلا از 7 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گیلان

برداشت پاچ باقلا از 7 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گیلان