مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-11سياسي

لزوم اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت


سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و دبیر شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان، بر لزوم اختصاص یک درصد از اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تاکید کرد لزوم اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و دبیر شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان، بر لزوم اختصاص یک درصد از اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

علی اکبر سلمانی در دومین جلسه ی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت آذربایجان شرقی در سال جاری که قبل از ظهر امروز، شنبه در سالن کنفرانس استانداری برگزار شد، گفت: دستگاه های اجرایی استان طبق بند (و) تبصره(9) قانون بودجه سال جاری ملکف هستند یک درصد از بودجه هزینه ای خود را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هزینه کنند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تاکید کرد: آیین نامه ی اجرایی این بند قانونی به همه ی دستگاه های اداری استان ارسال شده که لازم است جهت ارزیابی سالانه، عملکرد دستگاه ها در این خصوص، تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

لزوم اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت