مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-01سياسي

«پشت قلعه» آبدانان، روستای برگزیده نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب


روستای «پشت قلعه» آبدانان به عنوان یکی از روستاهای برگزیده نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب معرفی شد.

- پشت قلعه آبدانان، روستای برگزیده نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایسنا/ایلام روستای پشت قلعه آبدانان به عنوان یکی از روستاهای برگزیده نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب معرفی شد.

سمیه حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تلاش زینب خشنود ، کتابدار کتابخانه عمومی شهید رضایی نژاد و با توجه به ویژگی های خاص فرهنگی و اجتماعی روستا، مجموعه فعالیت ها و طرح و برنامه های اجرایی کتابخانه، روستای پشت قلعه شهرستان آبدانان به عنوان یکی از روستاهای برگزیده نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب معرفی شد.

وی گفت: درگیر کردن مردم به مباحث کتابخوانی، خلاقانه بودن و توجه خاص به کودکان کتابخوان، بهره گیری از ظرفیت های روستا و استمرار فعالیت در راستای ترویج مطالعه، برگزاری نشست های نقد و بررسی و رونمایی کتاب و همچنین فعالیت ها در حوزه کسب و کارهای کوچک برخی شاخص های کتابخانه عمومی شهید رضایی نژاد روستای پشت قلعه آبدانان در این دوره بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام با بیان اینکه جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب برنامه ای است که هر سال با محوریت معاونت فرهنگی وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پشت قلعه» آبدانان، روستای برگزیده نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب

«پشت قلعه» آبدانان، روستای برگزیده نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب