مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-12اقتصادي

از گلایه معاون استاندار از بیکاران کرمانی تا نیاز 5000 نفری در شهرک های صنعتی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با گلایه از بیکاران استان گفت: دوره جوش آرگون در دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شده و فقط دو نفر ثبت نام کردند و افراد بیکار استقبال نکردند.

- ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با گلایه از بیکاران استان گفت: دوره جوش آرگون در دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شده و فقط دو نفر ثبت نام کردند و افراد بیکار استقبال نکردند.

امیر حسن زاده امروز 21 آبان ماه در اولین کنسرسیوم اشتغال ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمان اظهار کرد: نرخ بیکاری استان به 7.

4 درصد رسیده که از متوسط نرخ کشور پایین تر است و رتبه فضای کسب و کار از 31 به 12 بهبود یافته که نتیجه همدلی تیم استان در بخش خصوصی، دولتی و دانشگاه هاست و امیدواریم این کنسرسیوم این شاخص را تقویت کند.

وی بیان کرد: اکتشاف، صنایع پایین دستی و مهارت سه راهبرد ما در استان کرمان است که دو مورد اول نیز به مهارت برمی گردد و تقویت دانشگاه فنی و حرفه ای در اولویت استان قرار دارد تا رشته های موردنیاز صنایع را پوشش دهیم و نیازمند توجه مرکز کشور نیز به این دانشگاه هستیم.

حسن زاده تصریح کرد: کرمان استان معدنی بوده و دارد به صنعتی معدنی تبدیل می شود و اکنون به تولید شمش فولادی رسیدیم و تکمیل زنجیره ارزش در سرب و روی، کرمیت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از گلایه معاون استاندار از بیکاران کرمانی تا نیاز 5000 نفری در شهرک های صنعتی

از گلایه معاون استاندار از بیکاران کرمانی تا نیاز 5000 نفری در شهرک های صنعتی