مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-18سياسي

جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه ماهیت پلید آنان را برای جهانیان آشکار کرد


امروز همه ی انسان های آزاده دنیا در راستای محکومیت جنایات صهیونیست ها و حمایت از مردم بی دفاع غزه به پا خواسته اند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز شنبه 27 آبان ماه در اجتماع بزرگ و باشکوه مردم ولایت مدار شهر ایلام در محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه گفت: امروز مردم ولایت مدار شهر ایلام همگام با سراسر کشور در یک اجتماع بزرگ و باشکوه بار دیگر نفرت خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و محکومیت جنایت آنان اعلام کردند.

وی افزود: این حرکت ها و اجتماعات خودجوش و عظیم مسلمانان در حمایت از مردم غزه، ماهیت پلید این  رژیم را برای جهانیان بیش از گذشته آشکار کرد.

استاندار ایلام با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان ها و مردم بی دفاع غزه و زنان و کودکان، تاکید کرد:  امروز همه ی انسان های آزاده ی دنیا در  راستای محکومیت جنایات هولناک و بی رحمانه ی صهیونیست ها و حمایت از مردم بی دفاع  غزه به پا خاسته اند.

 بهرام نیا به اشاره به کُشتار بی رحمانه ی مردم غزه، غیر نظامیان، زنان و کودکان توسط رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت جبهه ی استکبار، خاطرنشان کرد: شمار شهدای غزه به بیش از 12 هزار نفر رسیده است که بخش عمده ی این شهدا زنان، کودکان و غیر نظامیان هستند که این آمار نشان گر حقارت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه ماهیت پلید آنان را برای جهانیان آشکار کرد

جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه ماهیت پلید آنان را برای جهانیان آشکار کرد