مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-11اقتصادي

شناسایی 36 مورد فرصت سرمایه گذاری دربخش کشاورزی آذربایجان غربی


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 36 مورد فرصت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان شناسایی و به مرکز سرمایه گذاری برای مشارکت به فعالان اقتصادی در این عرصه ها معرفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، عبدالله فتح الله زاده معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اظهار داشت: بر اساس ارزیابی های کارشناسی انجام گرفته، 36 مورد فرصت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان شناسایی و به مرکز سرمایه گذاری برای مشارکت به فعالان اقتصادی در این عرصه ها معرفی شده است.

وی افزود: تامین تسهیلات سرمایه ای مورد نیاز متقاضیان به میزان 71 هزار و 200 میلیارد ریال و همچنین ده هزار و 490 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش جهت اجرای 29 طرح بزرگ مقیاس توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی با رویکرد تولید محصولات کشاورزی صادرات محور از ابتدای سال جاری تاکنون پیگیری شده است.

فتح الله زاده تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد 182نفر متقاضی سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با اعتبار21 هزار و 369 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری، و تعداد 81 طرح با اعتبار14 هزار و 416میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به بانک های عامل معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 36 مورد فرصت سرمایه گذاری دربخش کشاورزی آذربایجان غربی

شناسایی 36 مورد فرصت سرمایه گذاری دربخش کشاورزی آذربایجان غربی