مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:302023-10-29فرهنگي

منتخب جشنواره تئاتر دانشگاهی روی صحنه حوزه هنری


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «نا» عنوان نمایشی است که در قالب رادیوتئاتر با تلفیق سه شیوه؛ رادیو، تئاتر و انیمیشن اجرا خواهد شد.

- نمایش نا به نویسندگی و کارگردانی فرناز عقیلی، کاری از گروه تئاتر تجربه از 14 لغایت 30 آبان در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه خواهد رفت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  نا عنوان نمایشی است که در قالب رادیوتئاتر با تلفیق سه شیوه؛ رادیو، تئاتر و انیمیشن اجرا خواهد شد.

این رادیوتئاتر که پیش تر در سال 1394 با عنوان نم باروت در هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی اجرا شده و توانسته بود جوایز متن، بازیگری، تهیه کنندگی و گویندگی تیتراژ را از آن خود کند، حالا با عنوان نا و شیوه ای جدید برای اجرای عموم آماده می شود.

در شیوه اجرایی این نمایش آمده است:در رادیو تئاتر عوامل شنیداری بر سایر عوامل نمایشی ارجحیت دارد، اما وقتی حرف از صحنه نمایش به میان می آید نمی توان عوامل دیداری را حذف یا نادیده گرفت از این رو در نمایش نا سعی شده است ضمن وفاداری به فضای صوتی رادیو (استفاده از میکروفون، حضور افکتور بر روی صحنه، موسیقی و.

) از عوامل دیداری هم در حد نیاز استفاده شود، عواملی چون: حرکت بازیگر، نور، لباس، آکساسوار و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخب جشنواره تئاتر دانشگاهی روی صحنه حوزه هنری

منتخب جشنواره تئاتر دانشگاهی روی صحنه حوزه هنری