مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:262023-11-13پزشكي

داستان ورود 11 هزار و 500 تن محموله ذرت فاسد شده به فارس چه بود؟


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جزییاتی دقیق و بیشتری در خصوص 11 هزار و 500 تن محموله ذرت فاسد وارد شده به استان فارس را اعلام کرد.

- ایسنا/فارس معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جزییاتی دقیق و بیشتری در خصوص 11 هزار و 500 تن محموله ذرت فاسد وارد شده به استان فارس را اعلام کرد.

محمدجواد راعی امروز، 22 آبان در پاسخ به سئوالات دانشجویان بسیجی در خصوص محموله 11 هزار و 500 تن ذرت فاسد وارد شده به استان فارس گفت: به صورت کلی سعی کردیم منفعل عمل نکنیم؛ این قضیه هم در حوزه غذا و هم دارو برای ما اهمیت داشت و از زمانی که متوجه شدیم چنین محموله ای وارد استان شده است، اقدامات لازم را انجام دادیم.

وی افزود: با توجه به اصرارهایی مبنی بر استفاده ذرت ها برای دام یا تولید الکل، نمونه برداری هایی را انجام دادیم که با توجه به دستورالعمل سازمان غذا و دارو کارخانه های تولید الکل طبی، اجازه استفاده از ماده اولیه نامنطبق را ندارند.

راعی ادامه داد: فعالیت معاونت غذا و دارو بعد از اینکه از استان هرمزگان محموله به سمت استان فارس حرکت می کند، آغاز می شود که متاسفانه این انتقال هم بدون اطلاع قبلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت می گیرد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: ما صراحتاً به دادستان استان فارس اعلام کردیم که این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان ورود 11 هزار و 500 تن محموله ذرت فاسد شده به فارس چه بود؟

داستان ورود 11 هزار و 500 تن محموله ذرت فاسد شده به فارس چه بود؟