مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-14اجتماعي

تأمین ساختمان برای ملاقات اطفال طلاق یکی از اولویت های ما است


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم، مرکز ملاقات فرزندان طلاق شهر را نامناسب دانست و تصریح کرد: مرکز ملاقات اطفال محدودیت هایی دارد و ملاقات بیش از 400 فرزند طلاق تنها در دو اتاق و در دو روز انجام می شود.

- سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم: تأمین ساختمان برای ملاقات اطفال طلاق یکی از اولویت های ما است ایسنا/قم سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم، مرکز ملاقات فرزندان طلاق شهر را نامناسب دانست و تصریح کرد: مرکز ملاقات اطفال محدودیت هایی دارد و ملاقات بیش از 400 فرزند طلاق تنها در دو اتاق و در دو روز انجام می شود.

سعید کاویانی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم در جلسه شورای اسلامی شهر قم ضمن ارائه گزارشی از شرایط اجتماعی شهر، اظهار کرد: دادگستری در حال اجرای 20 کد برنامه در سه حوزه کالبد شهر، مدیریت شهری و شهروندان است که در این میان تصادفات به عنوان یکی از کد برنامه ها مورد توجه بوده، نقاط حادثه خیز شهر شناسایی شده، اصلاح روشنایی معابر مورد توجه قرار گرفته و اجرای فضای سبز و حاشیه نشینی نیز یکی دیگر از مسائل مورد توجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری قم، کاویانی ادامه داد: در حوزه پیشگیری نیز کارگروه های زیادی در حوزه اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین ساختمان برای ملاقات اطفال طلاق یکی از اولویت های ما است

تأمین ساختمان برای ملاقات اطفال طلاق یکی از اولویت های ما است