مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-07سياسي

ایجاد امکان ملاقات برخط با مسؤولان قضایی برای زندانیان


برای اولین بار امکان ملاقات برخط زندانیان از محل زندان با مسؤولان قضایی با دستور رییس کل دادگستری استان تهران فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، با دستور علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران برای اولین بار در کشور امکان ملاقات برخط زندانیان از محل زندان با مسئولان قضایی در دادگستری کل استان تهران فراهم شد.

بر اساس این گزارش، با فراهم شدن ساز و کار برگزاری ملاقات ها به صورت بر خط در زندان های استان تهران و دادگستری کل استان تهران، مسئولان ارشد قضایی از این به بعد علاوه بر پاسخ گویی به مطالبات حقوقی و قضایی مراجعان در برنامه های ملاقات مردمی در روز های سه شنبه، پاسخگوی درخواست ها و مطالبات حقوقی و قضایی مددجویان مستقر در زندان نیز خواهند بود.

در همین راستا، رییس کل دادگستری استان تهران به صورت بر خط با تعدادی از زندانیان جرایم مالی ندامتگاه تهران بزرگ ملاقات و ضمن استماع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آن ها دستورات لازم را صادر کرد.

رییس کل دادگستری استان تهران در خصوص یک زندانی که نیازمند مساعدت برای اخذ رضایت شاکی بود، دستور داد تا با بهره گیری از ظرفیت شورا های حل اختلاف استان تهران، به منظور ایجاد مصالحه در این پرونده اقدام شود و همچنین تاکید کرد تا نتیجه اقدامات از طریق ندامتگاه به مددجو اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد امکان ملاقات برخط با مسؤولان قضایی برای زندانیان

ایجاد امکان ملاقات برخط با مسؤولان قضایی برای زندانیان