مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-18اقتصادي

مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای بهبود شرایط تولید ضروری است


دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: رویکرد مقابله با قاچاق کالا و ارز باید در راستای حمایت از تولید داخل و رفع موانع آن باشد و دستگاه های متولی از تمام ظرفیت های موجود در راستای اجرای احکام پرونده های مربوط به مبارزه با قاچاق استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، سیدمحمد موسویان، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در جلسه کارگروه نظارت بر اجرای احکام پرونده های قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: اجرای احکام مهمترین مرحله دادرسی بوده و اثرگذاری احکام قضایی در این مرحله نمایان می شود.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات جدی پرونده های مربوط به قاچاق کالا و ارز عدم دسترسی به متهمان و توقیف اموال آن ها در مرحله اجرای احکام است که به همین دلیل باید در مراحل اولیه تشکیل پرونده به گونه ای عمل شود که در اجرای احکام دچار مشکل نشویم.

موسویان اصل پیشگیری را در مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم بر شمرد و افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز اجرای قاطعانه احکام قضایی بسیار راهگشا است و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که هزینه جرم قاچاق برای قاچاقچیان افزایش یابد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان گفت: معمولاً قاچاقچیان کالا و ارز به صورت هماهنگ فعالیت دارند و اعضای این کمیته نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای بهبود شرایط تولید ضروری است

مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای بهبود شرایط تولید ضروری است