مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-01اجتماعي

والدین کلاس های درس بدون معلم را اطلاع دهند/ فاز جدید رتبه بندی از پایان آبان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا مراد صحرایی در گفت وگویی اعلام کرد: والدین می توانند اگر فرزندانشان در کلاس درس معلم ندارند، برای پیگیری سریع نام استان، - وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر کلاس درسی بدون معلم است، والدین در پیام رسان شاد اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت موضوع پیگیری و برطرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا مراد صحرایی در گفت وگویی اعلام کرد: والدین می توانند اگر فرزندانشان در کلاس درس معلم ندارند، برای پیگیری سریع نام استان، شهر یا روستا و مدرسه، مقطع و کلاس فرزند را به آی دی @ravabetomomi 1402 در پیام رسان شاد اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت موضوع پیگیری و برطرف شود.

وی همچنین افزود: گزارشی از کلاس های درس خالی از معلم در کل کشور نداریم، توجه داشته باشید که دانشگاه فرهنگیان در سال اول فعالیت، 22 هزار نفر دانشجو جذب کرد، اما در سال های بعد این اتفاق نیفتاد و بعد از 4 سال ورودی آن به سه هزار نفر کاهش یافت.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال های گذشته بین دوگانه تأمین و تربیت معلم اختلاف نظر وجود داشت، ادامه داد: این وضعیت باعث کمبود 79 هزار معلم شد همچنین تا سال 1400 همواره استخدام کمتر از بازنشستگی بود همچنین از سال 94 تا 1402 جمعیت دانش آموزان، سه میلیون نفر افزایش یافت همچنین از 31 شهریور 1400 رتبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین کلاس های درس بدون معلم را اطلاع دهند/ فاز جدید رتبه بندی از پایان آبان

والدین کلاس های درس بدون معلم را اطلاع دهند/ فاز جدید رتبه بندی از پایان آبان