مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-31دانش

ساخت واحدهای مسکونی دانشگاهیان بهمن ماه آغاز می شود


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز ساخت واحدهای مسکونی دانشگاهیان از بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: برای ساخت خوابگاه های متأهلی و مسکن اعضای هیأت علمی و کارکنان برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره پیگیری تفاهم های قبلی دو وزارتخانه برای ساخت مسکن برای اعضای هیأت علمی، کارکنان دانشگاه ها و احداث خوابگاه های متاهلی در ساختمان شهید دادمان وزارت راه و شهرسازی دیدار و گفت وگو کردند.

آغاز ساخت مسکن برای دانشگاهیان، کارکنان دانشگاه ها و خوابگاه های متاهلی در بهمن ماه محمدعلی زلفی گل در این دیدار، درباره موضوع تفاهم نامه احداث مسکن برای اعضای هیأت علمی، کارکنان دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی متاهلی، گفت: تخصیص زمین برای ساخت مسکن توسط وزارت علوم انجام خواهد شد.

امیدواریم در بهمن ماه ساخت مسکن برای دانشگاهیان، کارکنان دانشگاه ها و خوابگاه های متاهلی آغاز شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: در فاز نخست 400 هکتار زمین توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تامین شده است و در مرحله دوم یعنی تا پایان آذرماه این مقدار زمین به یک هزار هکتار، می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت واحدهای مسکونی دانشگاهیان بهمن ماه آغاز می شود

ساخت واحدهای مسکونی دانشگاهیان بهمن ماه آغاز می شود