مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:352023-10-29سياسي

«نه غزه، نه لبنان» کجا و تأکید امام (ره) بر نابودی اسراییل؟!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اخیرا نشستی با حضور برخی اصلاح طلبان در حسینیه جماران برگزار شد که طی آن، سیدحسن خمینی گفت: جنگ کنونی در فلسطین، - نه غزه، نه لبنان کجا و تأکید امام (ره) بر نابودی اسراییل؟! سخنان سیدحسن خمینی درباره خاتمی آن هم در نشستی با عنوان فلسطین در سیره نظری و عملی امام تعجب ناظران را برانگیخت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اخیرا نشستی با حضور برخی اصلاح طلبان در حسینیه جماران برگزار شد که طی آن، سیدحسن خمینی گفت: جنگ کنونی در فلسطین، جنگ اراده ها و جنگ رسانه هاست.

جنگ اراده ها، به این معنا که قدرت مقاومت و قدرت مردم در یک سو قرار گرفته و در طرف مقابل رژیم صهیونیستی قرار دارد؛ و جنگ رسانه ها، به این دلیل که اسراییلی ها همواره پشت یک حریم مظلومیت پنهان شده بودند، اما به برکت همین شبکه های اجتماعی که گمان می رفت بلای دین داران باشد، آن ها رسوا شدند و این شبکه ها بلای جان شان شد.

وی افزود: امروز ما اگر در جنگ رسانه شکست بخوریم، جوابی برای وجدان خود نداریم، چراکه ابزار های ما برای جنگیدن با امپراتوری دروغ صهیونیست ها وجود دارد.

واقعیت این است که در دنیای امروز هر فرد یک رسانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نه غزه، نه لبنان» کجا و تأکید امام (ره) بر نابودی اسراییل؟!

«نه غزه، نه لبنان» کجا و تأکید امام (ره) بر نابودی اسراییل؟!